Stirline servis (nakon isteka jamstva)
Stirline servis nudi usluge dijagnostike kvara, nadogradnje, podešavanja, popravka stolnih i prijenosnih računala, mobitela, tableta isključivo van jamstvenog roka.
Cijena radnog sata Stirline servisa iznosi 26 eura sa uključenim PDV-om
- dijagnostika uređaja (stolna i prijenosna računala, mobiteli, tableti) – 0,5 radnih sati
- instalacija i optimizacija Windows operativnog sustava (ažuriranje, driveri) – 1 do 2 radna sata
- instalacija software-a (programa) – 1 radni sat
- instalacija određene komponente ili uređaja – 0,5 do 1 radni sat
- kloniranje diska (preslika postojećeg stanja diska na novi) – 1 radni sat
- nadogradnja operacijskog sistema sa starijeg na noviju verziju (upgrade) – 1 do 2 radna sata
- detekcija i čišćenje računala od malicioznog software-a (virus, spyware, malware i sličnih programa koji usporavaju ili onemogućuju pravilan rad računala) – 1 do 2 radna sata
- ažuriranje/optimizacija BIOS-a na matičnoj ploči – 0,5 radnih sati
- ažuriranje FIRMWARE-a na uređajima – 0,5 radnih sati
- backup/pohrana podataka do 10GB – 0,5 radnih sati
- backup/pohrana podataka 10-30GB – 1 radni sat
- backup/pohrana podataka preko 30GB – 1,5 radnih sati
- usluga ugradnje komponente u prijenosno računalo bez potpunog rastavljanja – 0,5 radnih sati
- usluga ugradnje komponente u prijenosno računalo s potpunim rastavljanjem – 1 radni sat
- usluga ugradnje komponente u stolno PC računalo – 0,5 do 1 radni sat
- sastavljanje stolnog PC računala i testiranje – 1 radni sat
- čišćenje prijenosnog računala od prašine i izmjena termo paste – 1 radni sat
- čišćenje stolnog PC računala, komponenata i izmjena termo paste – 1 radni sat
- sigurnosna kopija telefonskog imenika (BACKUP) – 0,25 radnih sati
- usluga popravka jednostavnih vanjskih komponenti (mobiteli, tableti) – 0,25 radnih sati
- usluga popravka jednostavnih komponenti (mobiteli, tableti) – 0,5 radnih sati
- usluga popravka elektroničkih komponenti (mobiteli, tableti) – 1-2 radna sata
- otvaranje i čišćenje smočenih uređaja – 1-2 radna sata
- prebacivanje podataka s mobitela na mobitel (isti brend) – 0,5 radnih sati
- Prebacivanje podataka s mobitela na mobitel (različiti brendovi) – 1 radni sat
- Prebacivanje kontakata s mobitela na mobitel – 0,25 radnih sati
- Izvlačenje podataka iz potrganih uređaja – 1-2 radna sata
Napomena:
- reinstalacija Windowsa ne podrazumijeva backup podataka, obavezno napomenuti bitnost
- ne odgovaramo za korisničke podatke na HDD/SSD ili drugim medijima tijekom servisiranja
- ne odgovaramo za ispravnost donesenih komponenata na ugradnju
- u slučaju odustajanja od servisa naplaćuje se dijagnostika u iznosu 100,00 kn / 13,28 eura sa uključenim PDV-om
- u kvarove ne spadaju softverski problemi kao niti problemi s virusima ili određenim aplikacijama
- instalacija Windows operativnog sustava i ostalog licenciranog software-a, obavlja se samo uz predočenje važeće licence i računa po kojem je ista kupljena
- u cijene nije uračunat potrošni materijal i rezervni dijelovi
Preuzimanje uređaja
Svoj uređaj ste dužni preuzeti unutar 15 dana od dana završetka servisne obrade. U slučaju vanjamstvenog popravka na koji ste pristali, dužni ste podmiriti troškove popravka prije preuzimanja uređaja. Nakon isteka zadanog roka od 45 dana od dana obavijesti za preuzimanjem isti se predaje na recikliranje sukladno uvjetima servisa.
Radno vrijeme Stirline servisa: PON – PET od 8:00 do 16:00, subotom i nedjeljom ne radimo.
Adresa Stirline servisa:
Zivtov trg 10, 49210 Zabok
Tel: 049/206-161 email: info@stirline.hr
Servis za električne bicikle (Ape Rayder, SkyJet i RKS)
ROMBIKE j.d.o.o., Savska cesta 94, Zagreb
Tel: 091/213-2222 email: rombikeservisi@gmail.com
Podnošenje prigovora
Sukladno čl.10 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
STIR UP d.o.o. , Matije Gupca 64, 49210 Zabok ili na
e-mail adresa info@stirup.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.